تولدت مبارک


خاطرات تنهایی

امروز بیستم مهر ماهه

روز تولدت عزیزم، میدونستی؟ یا یادت نبود؟

ولی من یادمه! بسوووووووووز!

اگه پیشم بودی، اینو میفرستادم به عنوان پیام تولدت:

 

قشنگترین صدای زندگی، تپش قلب توست

باشکوهترین روز دنیا، روز تولد توست،

پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.

 

ولی الان پیش من نیستی، نمیتونم اونو برات بفرستم، ولی عوضش این رو اینجا مینویسم:

 

این هم برای کسی که هیچوقت نتونستی کنارش باشی

امثد سالهای از دست رفته ام، امید روز های بی کسی ام

تولدت هر سال بی تو آغازی است برای عاشقتر ماندنم

بی تو ام، اما در دلم با تو بودن را جشن میگیرم و ساده میگویم:

حس بودن دوباره ات مبارک...

عاشقتم، و عاشقت میمونم بهترینم.

 

 

(آپ بعدی رو حتما بخون!)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:,ساعت 12:1 توسط تنهاترین تنها| |


Power By: LoxBlog.Com